пʼятницю, 27 листопада 2009 р.

Мені 35 років

Мені вже 35 років. Старий вже. Чи ні? Не знаю. ... Я розробник програмного забезпечення. Я можу написати комп'ютерну програму. Я люблю це. ... Я не зірка. Просто розробник програмного забезпечення в маленкій компанії. Я люблю мою роботу, часом більше, часом меньше. ...

І я люблю красу. Хто ж її не любить. ... Багато, багато років тому, мені було мабуть 10, тато купив книгу з назвою "Комп'ютер грає в шапи". Я читав ту книгу знову, знову йзнову. ... Що таке краса? ... І зараз я розробник програмного забезпечення.

Декілька днів тому я розпочав загальнодоступний проект з відкритим кодом "Hexagonal Games". Я вже писав декілька програм логічних комп'ютерних ігр. Це було ще в школі та в інституті. То було я вправви.
Зараз я планую серйозний проект.

Я ледачий. Я дуже ледачий. Я мав почати такий проект багато років тому. В своїй професійній кар'єрі я під скляною стелею. Багато компанїй бажають використовувати мене як професійного розробника програмного забезпечення і в той самий час я не можу отримати підвищення по зарплаті.

Так що я вирішив принести трохи більше розваги, трохи більше краси в моє життя та рухати мою кар'єру. Сподіваюся вбити двох зайців одним пострілом.

Блог вирішив вести ще й англійською. Цей пост англійською.

Немає коментарів: